Deutsche Bank'ın yaklaşık 2.5 yıl önce başlattığı, Almanca ve Türkçe olarak iki dilli hizmet veren ''Bankamız'' şubelerinin Genel Müdürü Ergün Akıncı, Berlin'de 'Bankamız''ın yeni kampanyası ile ilgili olarak yaptığı tanıtım toplantısında, hesap açtıran herkese ücretsiz olarak nazar boncuğu motifli banka kartının ve Türkiye'ye yılda 5 ücretsiz havale yapılmasının yanı sıra 4 büyüklerin orijinal formalarından birini verdiklerini gezgin söyledi.
Kampanyanın 5 hafta boyunca süreceğini, bu nedenle sayılı formalardan birine sahip olmak isteyen müşterilerin acele etmeleri gerektiğini ifade eden Akıncı, Avrupa Futbol Şampiyonası'nda ''Millilere destek'' kampanyası çerçevesinde hesap açtıranlara orijinal Türkiye Milli Takım Forması vermiş olduklarını hatırlattı.
Almanya'da 13 şubede 26 Türk kökenli uzman danışmanla ''Bankamız''a başladıklarını şimdi bu sayının 52'ye, Türk kökenli danışmanların sayısını da 110'a yükselttiklerini kaydeden Akıncı, bu hizmete başladıklarından sonra yaklaşık 2 bin olan müşteri sayısını da günümüzde 55 binin üzerine çıkarttıklarını, bu nedenle tarih yazdıklarından söz edebileceğini belirtti.
Akıncı, Deutsche Bank'ın toplam 250 bin müşterisinin 50 binine Türkçe danışmanlık hizmeti verdiklerini, İnternet bankacılığı da sunduklarını ve 4 bin paramatiğin hafızasını ve menüsünü ''Türkçeleştirdiklerini'' sözlerine ekledi.
Ramazan ayında 52 şubede iftar yemekleri verdiklerine de işaret eden Akıncı, bu yemeklerle Almanlara Türk kültürünü ve değerlerini tanıtmayı amaçladıklarını, hizmetlerine aynı şekilde devam edeceklerini söyledi.
''Bankamız''ın Alman Genel Müdürü Patrik Pohl da, Türkçe danışmanlık hizmetleriyle Türkler için de iş yerleri yarattıklarını belirterek, en fazla Türk müşterisine hizmet veren Alman bankası olduklarını, bunu daha da geliştirmeyi istediklerini ifade etti ve Deutsche Bank olarak Türk kültürünü ve Almanya'da yaşayan Türkleri unutmadıklarını kaydetti.
Berlin ''Bankamız'' Müdürü Ira Holl da 2005 yılında bu hizmete başladıklarını ve sıfır müşteriden günümüzde 6 bin müşteriye ulaştıklarını belirterek, yeni tarz bir bankacılık anlayışıyla her ay 20 bin kişinin şubelerini ziyaret etmesini sağladıklarını söyledi.
Şubenin içinde, dünya çapında tanınan Londra'daki ''Harrods'' adlı alış veriş mağazasının orijinal eşyalarını sattıklarını, çeşitli etkinlikler için yemek hazırladıklarını ve ziyaretçilere İnternet imkanı da sunduklarını ifade eden Holl, bu sayede normalde bankalarda ortalama olarak 5 dakika olan ziyaretçi süresini yaklaşık yarım saate çıkarttıklarını, bazı ziyaretçilerin şube içinde 4 ya da 5 saat geçirdiklerini kaydetti.
Tanıtım toplantısının ardından, Galatasaray, Fenerbahçe, Beşiktaş ve Trabzonspor formaları giyen şube çalışanları, fotoğraf makinalarına ve kameralara poz verdiler.
Kategori : EKONOMİ