Suzukiden gövde gösterisi

Suzukiden gövde gösterisi
Suzuki Türkiye 4 model 15 versiyondan oluşan ürün gammını 2009’da 6 model 43 versiyona çıkarıyor.Abone ol

Türkiye pazarına sunacağı Splash, Alto, Swift dizel, SX-4 HB dizel ve SX 4 HB otomatik vites versiyonlarıyla sektördeki iddiasını güçlendirmeyi hedefleyen Suzuki; Rönesans projesiyle yakaladığı yükseliş trendini 2009’da da sürdürecek.

Geçtiğimiz günlerde 25’inci yılını kutlayan Türkiye’nin ilk otomobil distribütörlerinden Suzuki, 2009 yılında pazara girecek yeni modelleri ve atılımları ile satışlarında büyük bir artış bekliyor.

Japonya kapıları ardına kadar açtı

Suzuki’nin 2004 yılında tüm dünyada başlattığı Rönesans projesi kapsamında en kayda değer büyüme ivmesini yakalayan ülkelerden biri olan Türkiye, ya hair transplant cost in turkey kaladığı bu başarıyla Suzuki’nin merkezi Japonya’nın da dikkatini çekti. Suzuki Türkiye’nin yükseliş grafiğini yakından izleyen Japonya, bu gelişmeler neticesinde 2009’dan itibaren tüm modellerini Türkiye pazarına da sunma kararı aldığını açıkladı.

Savcı: “Müşteri nerede biz oradayız”

Türkiye pazarında çeyrek asırdır süre gelen Suzuki tecrübesinin hem kaliteyi hem de satışları yükselttiğini ifade eden Savcı sözlerini şöyle sürdürdü, “Ürün gamımız ve dağıtım ağımız her geçen yıl genişliyor. Bugün itibariyle yetkili satıcı ağımızla Türkiye pazarındaki tüketicilerin yüzde 90’ına ulaşabiliyoruz. Satış ve satış sonrası hizmet farklılığımızla her zaman müşterilerimizin yanında ve yakınında olmaya özen gösteriyoruz. ”

Suzuki’nin otomobil satışlarının son yıllarda artarak devam ettiğini ifade eden Savcı, “Bu yılı 3 bin 800 adet satışla kapatmayı ön görüyoruz. Önümüzdeki yıl ise yeni modellerimizin de pazara girmesiyle satışlarımızı 7 bin adetin üzerine çıkarmayı hedefliyoruz.

Bu hedeflere ulaşmada kendi performansımıza olduğu kadar Türk tüketicisinin Suzuki markasına karşı duyduğu yakınlığa da güveniyoruz. Tüketiciler artık verdiği paranın karşılığını alma konusunda kararlılar ve bu nedenle de son derece seçici davranıyorlar. Bu kadar bilinçli ve kararlı bir kitlenin markamıza gösterdiği yoğun ilgi bizi son derece memnun ediyor” dedi.

Savcı: “Yeni modellerimiz İstanbul Autoshow’da tüketicilerle buluşacak”

İstanbul Autoshow’da ilk kez sergilenecek olan Splash’in B segmentinde iddialı olacağını belirten Savcı, “ Swift’den sonra bu segmentteki ikinci arabamızla pazar payımızı yükseltmeyi hedefliyoruz” dedi. Swift’in dizel, SX-4 HB’nin, dizel ve otomatik versiyonunun pazara girmesinin tüketicilerden gelen yoğun talep doğrultusunda olduğunu belirten Savcı, Swift ve SX-4’ün de her geçen gün artan satış grafiği ile Suzuki’yi yukarılara taşıyacağını ifade etti.

Ekim ayı içerisinde İstanbul’da 12’incisi düzenlenecek olan Autoshow’da Suzuki’nin gövde gösterisi yapacağını belirten Ali Savcı, “Tüm yeni ve şuan pazarda olan modellerimizle otomobil severlerin karşısına çok güçlü bir şekilde çıkacağız. Tüm halkımızı Suzuki’nin 6’ncı holdeki standına bekliyoruz” dedi.



Kategori : GÜNCEL